Artikel kwijt

Artikel kwijt

Ik ben een artikel kwijt, wat moet ik doen?

Ben je een kledingstuk kwijtgeraakt of is deze gestolen, geef dit dan direct aan door een missing/damage aangifte bij security.hr@klm.com of security.hr@transavia.com. Meldt het artikel retour op de webshop en mail het missing/damage formulier naar bedrijfskleding@klm.com. Daar wordt deze vermissing geregistreerd en het artikel wordt vrijgegeven voor directe herverstrekking zodat je zelf opnieuw kunt bestellen.  


    • Related Articles

    • Foutief afgestuurd artikel retourneren

      Hoe kan ik een foutief afgestuurd artikel retourneren?  Wanneer je een artikel hebt ontvangen dat je NIET hebt besteld, zal het artikel ook niet zichtbaar worden in je bestelhistorie en kun je het artikel dus niet retourneren via de reguliere ...
    • Artikel niet geleverd, wel op pakbon

      Een artikel dat wel op mijn pakbon staat is niet geleverd Bij Schijvens Corporate Fashion wordt elk artikel gescand als het wordt ingepakt. Mis je een artikel? Neem dan direct contact op met de customer service van Schijvens Corporate Fashion via ...
    • Kleding beschadigd of kapot

      Kleding niet meer functionerend. Wat vervelend om te horen dat je artikel is beschadigd. Betreft het een artikel van je laatste herverstrekking, dan kunnen we dit artikel voor je vervangen. Je hebt hierbij twee mogelijkheden. Je komt langs bij ons in ...
    • Kleding retourneren

      Retourbeleid Bedrijfskleding mag geruild worden binnen 3 maanden na levering, mits in nieuw staat en in originele verpakking.  Hoe kan ik een artikel retourmelden? Wil je een retour aanmelden? Mail dan naar bedrijfskleding@klm.com en vermeld in het ...
    • Rangwijziging

      Rangwijziging Wanneer je een rangwijziging hebt en je de rang op je kledingstuk wilt laten aanpassen, kun je het artikel niet via Retour op de webshop ingeven, maar zul je het kledingstuk moeten gaan inleveren bij Gebouw 107 Terminal Schijvens ...