Klacht

Klacht

Ik heb een klacht over een kledingstuk

Wat vervelend om te horen dat je een klacht hebt. Schijvens hecht veel waarde aan de opmerkingen van haar klanten. Voor een snelle en efficiënte afhandeling van klachten kan je deze per mail naar ons sturen via bedrijfskleding@klm.com. Gebruik als onderwerp “klacht” en vermeld je naam, personeelsnummer en de aard van je klacht. Dit kan variëren van bestellingen en PostNL-leveringen tot kwaliteit, ontbrekende artikelen, kofferreparaties, service en pasafspraken e.d


Hoe werkt klachtenafhandeling?
Jouw klacht wordt binnen 14 dagen in behandeling genomen en afgehandeld. Wij zoeken altijd naar een passende oplossing voor jou. Let op: Hou in deze overgangsfase rekening met langere responstijden.
    • Related Articles

    • Kleding retourneren

      Retourbeleid Bedrijfskleding mag geruild worden binnen 3 maanden na levering, mits in nieuw staat en in originele verpakking.  Hoe kan ik een artikel retourmelden? Wil je een retour aanmelden? Mail dan naar bedrijfskleding@klm.com en vermeld in het ...