Koffer

Koffer

Kofferreparatie 

Is jouw koffer kapot? Wat vervelend, maar geen probleem! Kom gerust langs in Terminal 107 en dan kijken wij of jouw koffer nog te repararen is. Mocht jouw koffer toch onverhoopt niet gereparaeerd worden, dan ontvang je een nieuwe koffer. De reparatie duurt maximaal 30 minuten per koffer.  

 

Terminal 107 Paslocatie 

Openingstijden: Maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 16:30.  
Telefoon: 085-060 1071 
E-mail: bedrijfskleding@klm.com 
Adres: Stationsplein Zuid-West 107,1117 BV Schiphol 

Gate 1                   Passervice 

Gate 2                   Vermaak/inleverservice 

Gate 3                   Kofferreparatie service 

Gate 4                   Customer service 

Gate 5                   Podotherapeutische service 

Gate 6                   KIA/KUA stomerij service 


Koffer omruilen

Het is niet mogelijk om een koffer buiten de herverstrekkingstermijn om te ruilen voor een ander model. 


    • Related Articles

    • Klacht

      Ik heb een klacht over een kledingstuk Wat vervelend om te horen dat je een klacht hebt. Schijvens hecht veel waarde aan de opmerkingen van haar klanten. Voor een snelle en efficiënte afhandeling van klachten kan je deze per mail naar ons sturen via ...
    • Contact gegevens

      Contact gegevens   Terminal 107 Paslocatie Openingstijden: Maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 16:30.  Telefoon: 085-060 1071 E-mailadres: bedrijfskleding@klm.com Adres: Stationsplein Zuid-West 107,1117 BV Schiphol Gate 1                   Passervice ...
    • Kleding reiniging

      Kleding reiniging KLM Ben je onderdeel van de cabin crew of cockpit crew, dan heb je de mogelijkheid om je kleding te laten reinigen. Breng je kleding mee naar Gate 6 in Terminal 107. Biedt jouw personeelspas aan bij de machine en registreer dat je ...