Wat kan ik doen met uniform items die ik niet meer draag? Er zijn verschillende mogelijkheden Re-use Heb je thuis artikelen liggen die je niet meer draag maar nog netjes zijn. Breng deze terug. Bij Schijvens bekijken we de artikelen en beslissen ...
Ik heb een klacht over een kledingstuk Wat vervelend om te horen dat je een klacht hebt. Schijvens hecht veel waarde aan de opmerkingen van haar klanten. Voor een snelle en efficiënte afhandeling van klachten kan je deze per mail naar ons sturen via ...
Hoe/waar kan ik een pasafspraak maken? Een pasafspraak kun je inplannen via de afsprakenkalender. De kalender is terug te vinden op de webshop in het menu. Je plant gemakkelijk bij een medewerker van Schijvens Corporate Fashion een afspraak in door ...
Pakket Leverancier Schijvens Corporate Fashion verstuurt de pakketten met PostNL. Tip: wil je de bestelling traceren, download dan de PostNL app. Met welke levertijden kan ik rekening houden? Wij proberen jouw bestelling binnen 15 werkdagen te ...