Bestelling wijzigen

Bestelling wijzigen

Kan ik mijn huidige bestelling nog aanpassen? 

Je kunt hiervoor contact opnemen met de customer service van Schijvens Corporate Fashion tot de periode van uitlevering. Je kunt niet zelf online een aanpassing in je bestelde maat doen. De customer service past de maat handmatig aan in het ordersysteem. Deze aanpassing is niet te zien in je bestelling op de website. 

Je kan de customer service van Schijvens benaderen via: 


How do I change the size of an item I have already ordered? Ik wil de maat aanpassen van een artikel dat ik al besteld heb.
Neem hiervoor contact op met de customer service van Schijvens Corporate Fashion. Dit kan tot de datum van uitlevering. De customer service past de maat handmatig aan in het ordersysteem. Deze aanpassing is niet te zien in je bestelling op de website. Wel zal deze maat bij een herverstrekking te zien zijn op de webshop

 

Hoe kan ik mijn adres veranderen?  

Je kunt tijdens het bestellen in de laatste stap je adres wijzigen. Als je je bestelling eenmaal geplaatst hebt, kun je je adres alleen nog wijzigen door contact op te nemen met Schijvens. Als het pakket al verzonden is, is het helaas niet mogelijk het adres nog te wijzigen. 


Customer Support
Telefoon: 085-0601071 
E-mailadres: bedrijfskleding@klm.com 

In Terminal 107 is ook een fysieke customer service aanwezig om alle vragen te beantwoorden. Terminal 107 is van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 geopend.  


    • Related Articles

    • Pakket verzonden, maar nog niets ontvangen.

      Op de webshop van Schijvens staat dat mijn pakket verzonden is, maar ik heb nog niets ontvangen? Dit komt omdat ‘Verzonden’ op de webshop betekent dat de order is overgezet naar het ordersysteem van PostNL, en nog niet per se dat het pakket op weg is ...
    • Levertijd

      Pakket Leverancier Schijvens Corporate Fashion verstuurt de pakketten met PostNL.  Tip: wil je de bestelling traceren, download dan de PostNL app.  Met welke levertijden kan ik rekening houden? Wij proberen jouw bestelling binnen 15 werkdagen te ...
    • Maatwijziging

      Maatwijziging van artikel  Zit een artikel niet meer comfortabel en zou je graag de maat willen wijzigen? Maak dan een pasafspraak of meet je zelf gemakkelijk op via de maatschema's die je kan vinden onder button 'informatie' in het menu links op de ...
    • Koop artikelen

      Koopartikelen Je kan artikelen kopen op de daarvoor speciale webshop. KLM: https://webshop.schijvens.nl/koopklm Transavia: https://webshop.schijvens.nl/koophv Je kan inloggen op de webshop met jouw gegevens en de bestelling plaatsen.  
    • Wolky schoenen

      Kan ik nog steeds langskomen om Wolky schoenen te passen in Gebouw 107? Ja dat kan zeker. Je hoeft hiervoor geen afspraak te maken. In 107 staat een kast met een volledige serie, zodat je zelfstandig kunt passen. Vervolgens kun je het paar schoenen ...