Op de webshop van Schijvens staat dat mijn pakket verzonden is, maar ik heb nog niets ontvangen?
Dit komt omdat ‘Verzonden’ op de webshop betekent dat de order is overgezet naar het ordersysteem van PostNL, en nog niet per se dat het pakket op weg is naar het bezorgadres. Vanuit PostNL ontvang je een bericht wanneer het pakket op het depot is gearriveerd en wanneer het klaar staat voor verzending zodat je jouw pakket en de koerier hiervan kunt traceren. Let op: er moet altijd getekend worden voor ontvangst.
Kan ik mijn bestelling traceren?
Bij de verzending van de bestelling wordt een track&trace code door PostNL vrijgegeven, zodat jij het pakket kan traceren. Op dat moment kan jij desgewenst ook het bezorgadres nog wijzigen in de PostNL app. Je kunt deze link terugvinden in de mail die je van PostNL ontvangt wanneer je bestelling klaar staat voor verzending, zodat je het adres daar nog kunt wijzigen (tot uiteraard het moment dat de koerier al onderweg is naar uw huis of de door jou gekozen afleverlocatie). Indien je niet thuis bent dan wordt het pakket eerst naar het dichtstbijzijnde PostNL pakketpunt gebracht, zodat je het daar kunt ophalen. Na 5 dagen wordt het pakket teruggestuurd naar DC Schijvens in Bladel. Meld je s.v.p. via de mail bij customer service wanneer je weer thuis bent, zodat we je pakket nogmaals kunnen versturen. KLM staat niet toe dat het pakket bij buren of derden wordt afgegeven. Er moet altijd getekend worden voor ontvangst.