Pakket verzonden, maar nog niets ontvangen.

Pakket verzonden, maar nog niets ontvangen.

Op de webshop van Schijvens staat dat mijn pakket verzonden is, maar ik heb nog niets ontvangen? 

Dit komt omdat ‘Verzonden’ op de webshop betekent dat de order is overgezet naar het ordersysteem van PostNL, en nog niet per se dat het pakket op weg is naar het bezorgadres. Vanuit PostNL ontvang je een bericht wanneer het pakket op het depot is gearriveerd en wanneer het klaar staat voor verzending zodat je jouw pakket en de koerier hiervan kunt traceren. Let op: er moet altijd getekend worden voor ontvangst.  

 

Kan ik mijn bestelling traceren?  

Bij de verzending van de bestelling wordt een track&trace code door PostNL vrijgegeven, zodat jij het pakket kan traceren. Op dat moment kan jij desgewenst ook het bezorgadres nog wijzigen in de PostNL app. Je kunt deze link terugvinden in de mail die je van PostNL ontvangt wanneer je bestelling klaar staat voor verzending, zodat je het adres daar nog kunt wijzigen (tot uiteraard het moment dat de koerier al onderweg is naar uw huis of de door jou gekozen afleverlocatie). Indien je niet thuis bent dan wordt het pakket eerst naar het dichtstbijzijnde PostNL pakketpunt gebracht, zodat je het daar kunt ophalen. Na 5 dagen wordt het pakket teruggestuurd naar DC Schijvens in Bladel. Meld je s.v.p. via de mail bij customer service wanneer je weer thuis bent, zodat we je pakket nogmaals kunnen versturen. KLM staat niet toe dat het pakket bij buren of derden wordt afgegeven. Er moet altijd getekend worden voor ontvangst.  

 

 

 


    • Related Articles

    • Bestelling wijzigen

      Kan ik mijn huidige bestelling nog aanpassen? Je kunt hiervoor contact opnemen met de customer service van Schijvens Corporate Fashion tot de periode van uitlevering. Je kunt niet zelf online een aanpassing in je bestelde maat doen. De customer ...
    • Deelleveringen

      Wordt een pakket pas verstuurd wanneer het compleet is of worden er ook al deelleveringen verstuurd? (zoals ten tijde van corona) Wanneer we binnen 20 werkdagen een volledig pakket kunnen sturen, zullen we dat opsparen (incl. vermaak) en ineens ...
    • Levertijd

      Pakket Leverancier Schijvens Corporate Fashion verstuurt de pakketten met PostNL.  Tip: wil je de bestelling traceren, download dan de PostNL app.  Met welke levertijden kan ik rekening houden? Wij proberen jouw bestelling binnen 15 werkdagen te ...
    • Kleding retourneren

      Retourbeleid Bedrijfskleding mag geruild worden binnen 3 maanden na levering, mits in nieuw staat en in originele verpakking.  Hoe kan ik een artikel retourmelden? Wil je een retour aanmelden? Mail dan naar bedrijfskleding@klm.com en vermeld in het ...
    • Oude KLM-kleding Inleveren voor recycling.

      Wat kan ik doen met uniform items die ik niet meer draag?  Er zijn verschillende mogelijkheden   Re-use Heb je thuis artikelen liggen die je niet meer draag maar nog netjes zijn. Breng deze terug. Bij Schijvens bekijken we de artikelen en beslissen ...