Blanco scherm bij het inloggen
Blanco scherm bij het inloggen
Gebruik Chrome of Edge om de webshop te benaderen. Internet Explorer ondersteunt de webshop niet.
Related Articles
Inloggen als bulkbesteller
Inloggen als bulkbesteller Ben je een bulkbesteller, dan log je in met je personeelsnummer voorafgegaan aan je bedrijfsonderdeel met hierachter ‘BULK’(bijvoorbeeld KLM12345BULK). Let op: Voer je personeelsnummer hier in zonder eventuele nullen ...
Eerste keer inloggen op de webshop.
Webshop De webshop is toegankelijk via de volgende link: Webshop KLM Inloggen op de webshop met HABILE Ben je ingelogd op de KLM omgeving via habile (met ping id) dan klik je op de blauwe HABILE inlog link op de inlogpagina van de webshop. Je logt ...
Wachtwoord vergeten
Wachtwoord vergeten Vul op het inlogscherm van de webshop bij gebruikersnaam je personeelsnummer in, met hiervoor je bedrijfsonderdeel (zie hieronder het voorbeeld met personeelsnummer 1089765). Bij KLC en MP gebruik je bedrijfsonderdeel KLM voor je ...
Nieuwe medewerker
Nieuwe medewerker niet zichtbaar in webshop Wil je een nieuwe medewerker opvoeren? Zorg ervoor dat de nieuwe medewerker wordt opgevoerd bij human resources shared service center (hrssc). Zij zorgen ervoor dat de medewerker wordt doorgegeven aan ...
Pakket verzonden, maar nog niets ontvangen.
Op de webshop van Schijvens staat dat mijn pakket verzonden is, maar ik heb nog niets ontvangen? Dit komt omdat ‘Verzonden’ op de webshop betekent dat de order is overgezet naar het ordersysteem van PostNL, en nog niet per se dat het pakket op weg is ...