Eerste keer inloggen op de webshop.

Eerste keer inloggen op de webshop.

Webshop 
De webshop is toegankelijk via de volgende link: Webshop KLM

Inloggen op de webshop met HABILE

Ben je ingelogd op de KLM omgeving via habile (met ping id) dan klik je op de blauwe HABILE inlog link op de inlogpagina van de webshop. Je logt dan automatisch in via Single Sign on (inloggen zonder wachtwoord)


Inloggen op de webshop zonder HABILE

Als je voor de eerste keer inlogt op de webshop voer je bij gebruikersnaam je personeelsnummer in met hiervoor je bedrijfsonderdeel (zie hieronder het voorbeeld met personeelsnummer 1089765). Bij KLC en MP gebruik je bedrijfsonderdeel KLM voor je personeelsnummer.



Let op: Voer je personeelsnummer hier in zonder eventuele nullen ervoor. Hierna druk je op 'wachtwoord vergeten'. In je mailbox ontvang je een nieuw wachtwoord. Dit tijdelijke wachtwoord is een maand geldig. Dit wachtwoord moet je bij het inloggen aanpassen naar een nieuw, zelf uitgekozen wachtwoord. Kijk s.v.p. in je spambox als de mail niet binnen 10 minuten binnen is.
    • Related Articles

    • Blanco scherm bij het inloggen

      Blanco scherm bij het inloggen Gebruik Chrome of Edge om de webshop te benaderen. Internet Explorer ondersteunt de webshop niet.
    • Inloggen als bulkbesteller

      Inloggen als bulkbesteller Ben je een bulkbesteller, dan log je in met je personeelsnummer voorafgegaan aan je bedrijfsonderdeel met hierachter ‘BULK’(bijvoorbeeld KLM12345BULK). Let op: Voer je personeelsnummer hier in zonder eventuele nullen ...
    • Bestellen in Webshop

      Hoe kan ik bestellen?  Heb je hulp nodig bij het plaatsen van een bestelling? Geen probleem, in het menu aan de linkerkant, vind je de knop 'informatie'. Klik op deze knop en volg de handleiding 'webshop'.  Startpakket Wanneer je nieuw in dienst komt ...
    • Koop artikelen

      Koopartikelen Je kan artikelen kopen op de daarvoor speciale webshop. KLM: https://webshop.schijvens.nl/koopklm Transavia: https://webshop.schijvens.nl/koophv Je kan inloggen op de webshop met jouw gegevens en de bestelling plaatsen.  
    • Artikel niet geleverd, wel op pakbon

      Een artikel dat wel op mijn pakbon staat is niet geleverd Bij Schijvens Corporate Fashion wordt elk artikel gescand als het wordt ingepakt. Mis je een artikel? Neem dan direct contact op met de customer service van Schijvens Corporate Fashion via ...