Bestellen

Bestellen in Webshop

Hoe kan ik bestellen?  

Heb je hulp nodig bij het plaatsen van een bestelling? Geen probleem, in het menu aan de linkerkant, vind je de knop 'informatie'. Klik op deze knop en volg de handleiding 'webshop'.  

 

Startpakket 

Wanneer je nieuw in dienst komt of van functie verandert, dan kun je een pasafspraak maken om je bedrijfskleding te passen. De medewerkers van Schijvens Corporate Fashion zullen tijdens deze pasafspraak direct je startpakket op order zetten in de juiste maat.  

Een pasafspraak kun je inplannen via de pasagenda op de webshop via de button ‘Maak een pasafspraak’. 


Hoe kan ik leenartikelen bestellen?  

Als je tijdelijk iets nodig hebt, neem dan telefonisch contact op (085-0601071) of kom langs in Gebouw 107. Dan kun je tijdelijk een kledingstuk lenen en volgens afspraak weer tijdig terug brengen. 


 


    • Related Articles

    • Eerste keer inloggen op de webshop.

      Webshop De webshop is toegankelijk via de volgende link: Webshop KLM Inloggen op de webshop met HABILE Ben je ingelogd op de KLM omgeving via habile (met ping id) dan klik je op de blauwe HABILE inlog link op de inlogpagina van de webshop. Je logt ...
    • Artikel kwijt

      Ik ben een artikel kwijt, wat moet ik doen? Ben je een kledingstuk kwijtgeraakt of is deze gestolen, geef dit dan direct aan door een missing/damage aangifte bij security.hr@klm.com of security.hr@transavia.com. Meldt het artikel retour op de webshop ...
    • Maatwijziging

      Maatwijziging van artikel  Zit een artikel niet meer comfortabel en zou je graag de maat willen wijzigen? Maak dan een pasafspraak of meet je zelf gemakkelijk op via de maatschema's die je kan vinden onder button 'informatie' in het menu links op de ...
    • Kleding passen & Maat bepaling

      Hoe/waar kan ik een pasafspraak maken?  Een pasafspraak kun je inplannen via de afsprakenkalender. De kalender is terug te vinden op de webshop in het menu. Je plant gemakkelijk bij een medewerker van Schijvens Corporate Fashion een afspraak in door ...
    • Bestelling wijzigen

      Kan ik mijn huidige bestelling nog aanpassen? Je kunt hiervoor contact opnemen met de customer service van Schijvens Corporate Fashion tot de periode van uitlevering. Je kunt niet zelf online een aanpassing in je bestelde maat doen. De customer ...