How long does a delivery take?
Delivery time is up to 15 working days. Please note: Allow for longer delivery times during this transition phase.
Hoe word ik geïnformeerd wanneer het langer gaat duren voordat ik mijn pakket ontvang?
Jouw pakket zal binnen 20 werkdagen geleverd worden. Als er een artikel(en) in backorder komt te staan, zie je dat in de pakbon in jouw pakket terug. Als je wilt weten wanneer dat wordt nageleverd, ga dan naar webshop.schijvens.nl/klm. In de chatbot kun je het woord BACKORDER invoeren. Daar zie je dan wekelijks een update wanneer de voorraad bij Schijvens op is en in welke maand die voorraad weer binnenkomt, zodat je een idee hebt wanneer jouw levering weer kan worden uitgeleverd. Wij proberen natuurlijk om nooit voorraadgaten te krijgen, maar met een pakket van bijna 400 artikelen en 3500 maten kan het altijd gebeuren dat we net die maat missen die jij nodig hebt! We zullen alles in het werk stellen om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Is a package sent only when it is complete, or are partial deliveries also dispatched?
Your parcel will be delivered within 15 working days. If one of your items is out of stock, this will be stated on the packing slip in your parcel. When our stock is replenished, this item/backorder will automatically be delivered.
How do I track my order?
You will receive a track & trace code from PostNL when the order is dispatched. This allows you to track your delivery. You can use a link in the e-mail from PostNL to change the delivery address, but not after the courier is on their way. If you are not at home, the parcel will be taken to the nearest PostNL parcel point, so that you can pick it up there. KLM does not allow the parcel to be delivered to neighbours or other third parties. After 5 days, the package will be returned to Schijvens. If applicable, please send an e-mail to customer service asking us to resend your package