Delivery Time

Delivery Time

How long does a delivery take?

Delivery time is up to 15 working days. Please note: Allow for longer delivery times during this transition phase.

 

Hoe word ik geïnformeerd wanneer het langer gaat duren voordat ik mijn pakket ontvang?  

Jouw pakket zal binnen 20 werkdagen geleverd worden. Als er een artikel(en) in backorder komt te staan, zie je dat in de pakbon in jouw pakket terug. Als je wilt weten wanneer dat wordt nageleverd, ga dan naar webshop.schijvens.nl/klm. In de chatbot kun je het woord BACKORDER invoeren. Daar zie je dan wekelijks een update wanneer de voorraad bij Schijvens op is en in welke maand die voorraad weer binnenkomt, zodat je een idee hebt wanneer jouw levering weer kan worden uitgeleverd. Wij proberen natuurlijk om nooit voorraadgaten te krijgen, maar met een pakket van bijna 400 artikelen en 3500 maten kan het altijd gebeuren dat we net die maat missen die jij nodig hebt! We zullen alles in het werk stellen om dit zo snel mogelijk op te lossen. 

 

Is a package sent only when it is complete, or are partial deliveries also dispatched?

Your parcel will be delivered within 15 working days. If one of your items is out of stock, this will be stated on the packing slip in your parcel. When our stock is replenished, this item/backorder will automatically be delivered.


How do I track my order? 

You will receive a track & trace code from PostNL when the order is dispatched. This allows you to track your delivery. You can use a link in the e-mail from PostNL to change the delivery address, but not after the courier is on their way. If you are not at home, the parcel will be taken to the nearest PostNL parcel point, so that you can pick it up there. KLM does not allow the parcel to be delivered to neighbours or other third parties. After 5 days, the package will be returned to Schijvens. If applicable, please send an e-mail to customer service asking us to resend your package

 

 



    • Related Articles

    • First time logging into the webshop

      Webshop The webshop is accessible via the following link: Webshop KLM Log in to the web shop with HABILE If you have logged in to the KLM environment via habile (with a ping ID), click the blue HABILE login link on the web shop login page. You will ...
    • Partial deliveries

      Is a package sent only when it is complete, or are partial deliveries also dispatched? If a complete package can be sent within 15 working days, we will do so (including alterations) with a single delivery. In the event of unavoidable backorders that ...
    • Returning an Item

      Return policy Company clothing can be exchanged within 3 months of delivery, provided it is in new condition and in the original packaging. How do I register an item for return? Do you want to register a return? Please email to ...
    • Tracing an order

      I haven't received anything, although the web shop indicates the package has been sent. Dit komt omdat ‘Verzonden’ op de webshop betekent dat de order is overgezet naar het ordersysteem van PostNL, en nog niet per se dat het pakket op weg is naar het ...
    • Change current order

      How do I change my current order? If you have already confirmed your order online, it is no longer possible to change your order yourself. Please contact Schijvens customer service to make the necessary changes How do I change the size of an item I ...