General
Schoenmaten
Hoe weet ik welke maat schoenen ik moet hebben? De basismaat zijn de eerste 2 cijfers. Daarachter komt de 0 voor een normale breedte. Een iets bredere heeft een 1 erachter De extra brede heeft een 2 erachter En een extra smalle heeft een 9 erachter. ...
Blanco scherm bij het inloggen
Blanco scherm bij het inloggen Gebruik Chrome of Edge om de webshop te benaderen. Internet Explorer ondersteunt de webshop niet.
Leenartikelen
Leenartikelen Heb je tijdelijk iets nodig, neem dan telefonisch contact op of kom langs in Gebouw 107. Dan kun je tijdelijk een kledingstuk lenen en volgens afspraak weer tijdig terugbrengen. Terminal 107 Paslocatie Openingstijden: Maandag t/m ...
Buitenland
Ik woon in het buitenland, wordt mijn pakket opgestuurd? Wij versturen enkel kleding naar huisadressen in de Benelux. Woon je buiten de Benelux dan kan je je pakket ophalen bij Gebouw 107 Maatwijziging vanuit het buitenland. Voor internationale ...
Maatwijziging
Maatwijziging van artikel Zit een artikel niet meer comfortabel en zou je graag de maat willen wijzigen? Maak dan een pasafspraak of meet je zelf gemakkelijk op via de maatschema's die je kan vinden onder button 'informatie' in het menu links op de ...
Wachtwoord vergeten
Wachtwoord vergeten Vul op het inlogscherm van de webshop bij gebruikersnaam je personeelsnummer in, met hiervoor je bedrijfsonderdeel (zie hieronder het voorbeeld met personeelsnummer 1089765). Bij KLC en MP gebruik je bedrijfsonderdeel KLM voor je ...
Inloggen als bulkbesteller
Inloggen als bulkbesteller Ben je een bulkbesteller, dan log je in met je personeelsnummer voorafgegaan aan je bedrijfsonderdeel met hierachter ‘BULK’(bijvoorbeeld KLM12345BULK). Let op: Voer je personeelsnummer hier in zonder eventuele nullen ...
Eerste keer inloggen op de webshop.
Webshop De webshop is toegankelijk via de volgende link: Webshop KLM Inloggen op de webshop met HABILE Ben je ingelogd op de KLM omgeving via habile (met ping id) dan klik je op de blauwe HABILE inlog link op de inlogpagina van de webshop. Je logt ...
Einde arbeidsovereenkomst en functiewijziging
Einde arbeidsovereenkomst en functiewijziging Bij het einde van jouw arbeidsovereenkomst of bij overplaatsing naar een functie zonder uniform of met een ander kledingpakket lever je je uniformkleding en accessoires in bij Schijvens in Gebouw 107. ...
Kleding beschadigd of kapot
Kleding niet meer functionerend. Wat vervelend om te horen dat je artikel is beschadigd. Betreft het een artikel van je laatste herverstrekking, dan kunnen we dit artikel voor je vervangen. Je hebt hierbij twee mogelijkheden. Je komt langs bij ons in ...
Pakket verzonden, maar nog niets ontvangen.
Op de webshop van Schijvens staat dat mijn pakket verzonden is, maar ik heb nog niets ontvangen? Dit komt omdat ‘Verzonden’ op de webshop betekent dat de order is overgezet naar het ordersysteem van PostNL, en nog niet per se dat het pakket op weg is ...
Oude KLM-kleding Inleveren voor recycling.
Wat kan ik doen met uniform items die ik niet meer draag? Er zijn verschillende mogelijkheden Re-use Heb je thuis artikelen liggen die je niet meer draag maar nog netjes zijn. Breng deze terug. Bij Schijvens bekijken we de artikelen en beslissen ...
Duurzaamheid Schijvens
Wat doet Schijvens Corporate Fashion aan duurzaamheid op bedrijfskleding/uniform gebied? Bij Schijvens Corporate Fashion maken we bedrijfskleding van gerecyclede textiel en gerecyclede polyester. In dit proces gebruiken wij geen nieuwe grondstoffen. ...
Foutief afgestuurd artikel retourneren
Hoe kan ik een foutief afgestuurd artikel retourneren? Wanneer je een artikel hebt ontvangen dat je NIET hebt besteld, zal het artikel ook niet zichtbaar worden in je bestelhistorie en kun je het artikel dus niet retourneren via de reguliere ...
Wolky schoenen
Kan ik nog steeds langskomen om Wolky schoenen te passen in Gebouw 107? Ja dat kan zeker. Je hoeft hiervoor geen afspraak te maken. In 107 staat een kast met een volledige serie, zodat je zelfstandig kunt passen. Vervolgens kun je het paar schoenen ...
Bestelling wijzigen
Kan ik mijn huidige bestelling nog aanpassen? Je kunt hiervoor contact opnemen met de customer service van Schijvens Corporate Fashion tot de periode van uitlevering. Je kunt niet zelf online een aanpassing in je bestelde maat doen. De customer ...
Artikel niet geleverd, wel op pakbon
Een artikel dat wel op mijn pakbon staat is niet geleverd Bij Schijvens Corporate Fashion wordt elk artikel gescand als het wordt ingepakt. Mis je een artikel? Neem dan direct contact op met de customer service van Schijvens Corporate Fashion via ...
Kleding passen & Maat bepaling
Hoe/waar kan ik een pasafspraak maken? Een pasafspraak kun je inplannen via de afsprakenkalender. De kalender is terug te vinden op de webshop in het menu. Je plant gemakkelijk bij een medewerker van Schijvens Corporate Fashion een afspraak in door ...
Koffer
Kofferreparatie Is jouw koffer kapot? Wat vervelend, maar geen probleem! Kom gerust langs in Terminal 107 en dan kijken wij of jouw koffer nog te repararen is. Mocht jouw koffer toch onverhoopt niet gereparaeerd worden, dan ontvang je een nieuwe ...
Kleding retourneren
Retourbeleid Bedrijfskleding mag geruild worden binnen 3 maanden na levering, mits in nieuw staat en in originele verpakking. Hoe kan ik een artikel retourmelden? Wil je een retour aanmelden? Mail dan naar bedrijfskleding@klm.com en vermeld in het ...
Artikel kwijt
Ik ben een artikel kwijt, wat moet ik doen? Ben je een kledingstuk kwijtgeraakt of is deze gestolen, geef dit dan direct aan door een missing/damage aangifte bij security.hr@klm.com of security.hr@transavia.com. Meldt het artikel retour op de webshop ...
Deelleveringen
Wordt een pakket pas verstuurd wanneer het compleet is of worden er ook al deelleveringen verstuurd? (zoals ten tijde van corona) Wanneer we binnen 20 werkdagen een volledig pakket kunnen sturen, zullen we dat opsparen (incl. vermaak) en ineens ...
Nieuwe medewerker
Nieuwe medewerker niet zichtbaar in webshop Wil je een nieuwe medewerker opvoeren? Zorg ervoor dat de nieuwe medewerker wordt opgevoerd bij human resources shared service center (hrssc). Zij zorgen ervoor dat de medewerker wordt doorgegeven aan ...
Levertijd
Pakket Leverancier Schijvens Corporate Fashion verstuurt de pakketten met PostNL. Tip: wil je de bestelling traceren, download dan de PostNL app. Met welke levertijden kan ik rekening houden? Wij proberen jouw bestelling binnen 15 werkdagen te ...
Zwangerschapskleding
Zwangerschapskleding Ben je in blijde verwachting en heb je zwangerschapkleding nodig, maak dan een pasafspraak en kies voor de optie 'afpas kort'. Je krijgt na het passen de kleding gelijk mee naar huis. Hoe/waar kan ik een pasafspraak maken? Een ...
Klacht
Ik heb een klacht over een kledingstuk Wat vervelend om te horen dat je een klacht hebt. Schijvens hecht veel waarde aan de opmerkingen van haar klanten. Voor een snelle en efficiënte afhandeling van klachten kan je deze per mail naar ons sturen via ...
Bestellen in Webshop
Hoe kan ik bestellen? Heb je hulp nodig bij het plaatsen van een bestelling? Geen probleem, in het menu aan de linkerkant, vind je de knop 'informatie'. Klik op deze knop en volg de handleiding 'webshop'. Startpakket Wanneer je nieuw in dienst komt ...
Koop artikelen
Koopartikelen Je kan artikelen kopen op de daarvoor speciale webshop. KLM: https://webshop.schijvens.nl/koopklm Transavia: https://webshop.schijvens.nl/koophv Je kan inloggen op de webshop met jouw gegevens en de bestelling plaatsen.
Contact gegevens
Contact gegevens Terminal 107 Paslocatie Openingstijden: Maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 16:30. Telefoon: 085-060 1071 E-mailadres: bedrijfskleding@klm.com Adres: Stationsplein Zuid-West 107,1117 BV Schiphol Gate 1 Passervice ...
Rangwijziging
Rangwijziging Wanneer je een rangwijziging hebt en je de rang op je kledingstuk wilt laten aanpassen, kun je het artikel niet via Retour op de webshop ingeven, maar zul je het kledingstuk moeten gaan inleveren bij Gebouw 107 Terminal Schijvens ...
Kleding reiniging
Kleding reiniging KLM Ben je onderdeel van de cabin crew of cockpit crew, dan heb je de mogelijkheid om je kleding te laten reinigen. Breng je kleding mee naar Gate 6 in Terminal 107. Biedt jouw personeelspas aan bij de machine en registreer dat je ...